Een hospice voor de

gehele Bommelerwaard

Huisvesting

In het hospice zijn vijf gastenappartementen. De huiskamer met de gezellige keuken is het kloppende hart van het huis. Daar wordt gekookt, gezamenlijk gegeten en koffiegedronken. We hebben een zitgedeelte met televisie en een terras waar u en uw familie rustig kunnen zitten.

Uw appartement
De appartementen hebben een oppervlakte van ca. 40 m2. Elk appartement heeft een zitgedeelte met televisie, draadloos internet, een pantry met koffie- en thee voorzieningen en een koelkastje. Daarnaast een slaapgedeelte met kledingkast en een eigen badkamer met toilet. De appartementen hebben een eigen terras. Per kamer kan de temperatuur ingesteld worden. Er is een zorgalarm systeem. Zo kunt u ons altijd bereiken als dat nodig is.

Plattegrond

Hospice De Samaritaan Bommelerwaard biedt ruimte aan 5 gasten.

De gastenkamers bevinden zich hoofdzakelijk aan de westzijde (op de tekening rechts van de gang). De kamers hebben een oppervlakte van ca. 40 m² en bestaan uit een zitgedeelte, pantry, slaapkamer, badkamer / toilet. Kamers 1 t/m 4 hebben een eigen terras.

1 t/m 5: Gastenkamers
6: Magazijn
7: Wasruimte
8: Logeerkamer
9: Technische ruimte
10: Spreekkamer / Stiltekamer
11: Kantoor
12: Huiskamer / Centrale keuken

Aan de buitenkant heeft het gebouw een ingetogen uitstraling die o.a. te danken is aan het dubbele lessenaarsdak. De energievoorziening van de hospice gebeurt volledig klimaatneutraal.

Hospice De Samaritaan Bommelerwaard

Hospice De Samaritaan Bommelerwaard bevindt zich aan de Beersteeg te Zaltbommel. Een rustige en comfortabele locatie, gelegen aan de rand van natuurgebied “De Kloosterwiel”.