Een hospice voor de

gehele Bommelerwaard

Hospice De Samaritaan Bommelerwaard

Rabobank directeur neemt afscheid met een ongelofelijke geste

Rabobank directeur Joan Wassink neemt afscheid van de Rabobank. Ter gelegenheid daarvan bezoekt hij nog één keer projecten waarmee hij een bijzondere band heeft. Zo bezocht hij woensdag 21 december 2022 ook het Hospice, om zich op de hoogte te stellen van de vorderingen in de bouw.

Als bijzondere geste bood hij de voorzitter van het Hospice, Ronald Groen, een cheque aan van het Coöperatiefonds van de Rabobank Altena-Bommelerwaard. Deze cheque onderstreept het duurzame bouwen van het Hospice en gaf een bedrag aan van € 15.000, waarmee de voorzitter van het Hospice zich verrast en zeer gelukkig voelde. Met de nodige dankwoorden en handdrukken werd deze geste onderstreept.

De Vrienden van het Hospice hadden voor Joan Wassink ook een afscheidscadeautje in de vorm van streekproducten. Een pakket van A tot Z, zoals Jacomine van der Schans het benadrukte: “van Aardappel tot Zuivel”.